Lördag kväll

Igår kom Anna förbi och vi satt och pratade länge fram till natten. Vi hade väldigt fina och djupa samtal och ibland känns hon som en spegelbild för mig , vi tänker väldigt lika om mycket och vi kan sitta och prata hur länge som helst . Vi gjorde en speciell sak igår som jag tyckte var ganska coolt , en del saker att tänka på för mig . Det kanske är skorpionen i henne som gör oss lika ? Hur som helst så var det trevligt igår kväll , och jag somnade gott efter några glas vin .

Idag har jag inte gjort mycket , satt ute i solen en stund men blev så rastlös eftersom det inte var så varmt som jag ville. Billy och jag åkte och köpte pizza och jag fick ont i magen... Litar inte på pizzerior/snabbmat ställen . Nu tänkte jag ladda ner lite filmer och ha en liten filmkväll, har varit sugen på att se " En geishas memoarer " igen ett tag nu, såg den för flera år sen . Får se vilken/vilka det blir : )

 

Jag tycker om Demi lovatos tatuering på handen , älskar kors ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0