Grekisk mat i Subiaco

Så j*vla fan bajs missnöjd med mitt hår efter jag gick till frisören så snart har jag klippt av mig allt hår , har stått och klippt av mig hälften av det mörka idag . Och nu är jag faktiskt ganska nöjd (haha). Jag har hållt på såhär 3-4 gånger och håret är väl tunnare en någonsin nu , men själva färgen börjar se bättre ut . Kanske inte den bästa tekniken , men vad gör man ? Jag får fortsätta använda silvershampoo och låta håret bli solblekt nu , och bara spara det långt. Det här var mina sista ord om mitt hår på länge nu, nu begraver jag det här .

Snart kommer Billy hem och vi ska ut och äta middag på en Grekisk restaurang i Subiaco. Ska byta om och fixa mig (klockan är 6 på kvällen här ) Ska se hur mycket batterier jag har i kameran och om jag har tillräckligt tar jag lite bilder ikväll. Vill ha tusentals bilder i datorn när vi kommer hem från Australien och skapa massvis med fina fotoalbum.


Här kommer lite fler bilder på tatueringar. Sitter och söker dag ut och dag in , snart ska jag nämligen bestämma mig för vad jag ska göra för någonting . ♥

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

ida svarar: okej =)! tack så mycket för att du svarade på frågan. KRAM!

2011-11-13 @ 17:50:01
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0