Feathers

Idag har jag varit i stan tillsammans med Line. Vi gick runt i butiker och kikade lite och sen stannade vi och åt lunch som fick bli sushi. Det var faktiskt ett tag sen jag åt de nu, jag tröttnade lite eftersom jag åt det så mycket ett tag, men det var gott, vi båda köpte tonfisk och lax , nam . Jag köpte en klänning som satt jätte fint på , en svart med jättesnygg rygg .. och lite smycken .. Får aldrig nog av fjädersmycken. Har haft en fin dag iallafall , och dagen gick förbi så fort. Nu är klockan redan snart 11 och jag ligger i sängen , ska se klart på "En Geishas memoarer" hade jag tänkt. Började se den igår kväll men tittade aldrig klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0