Maxi dress

Var på sånt där köphumör idag, så var riktigt nära på att köpa ett par skor , tur att dem inte fanns i min storlek ... Jag får inte köpa fler skor nu , eller bättre desto längre jag kan hålla mig , kanske blir ett par till innan vi reser hem. Det måste jag väl om jag hittar ett par som jag blir förälskad i. Ganska svårt att inte hitta fina saker här i Australien , man vill bara köpa allting man ser : ) Idag köpte jag en maxi dress , hittade också 2 väskor,en mindre och en stor som jag kan ha på stan eller stranden, så fyndade jag en fin plånbok som jag kommer använda mycket flitigt, en svart body och en mascara fick följa med också eftersom jag behövde de .. det var väl allt tror jag , men är nöjd med dagens köp , jag tror jag börjar bli en shopoholic eller nåt =) Köpte den här som på bilden ovan, en enkel svart lång ..
Träffade Line och vi köpte lunch på Miss Maud , sen dog min ena sko och hela sulan lossna . så jag fick gå runt där på stan ett tag med en sula som slog i marken . haha , stackars fattiglapp tänkte väl folk.. Men gör inget , köpte dom i Thailand.. Men väldigt fina var dom  , men YES det betyder att jag kan ersätta dom jU! blir ju plus minus noll i min skohylla.. YES !

Jag har blivit knäpp tror jag... måste komma tillbaka till jorden igen. på många sätt, jag vill bli normal igen och önskar att jag kunde ändra vissa saker som jag känner och saker jag gör , jag vill bli mig själv igen . Jag har varit glad idag , men imorn ska jag tillbaka till jobbet , jag kommer väl bli ett monster eller nåt . Vill hitta tillbaka till mig själv.. men men, nu ska jag ta en dusch sen får vi se vad jag hittar på efter det.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram!

2011-11-22 @ 09:21:55
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Mela

Ja det var verkligen en magisk himmel :)



vilken vacker klänning, enkel men väldigt fin :)

2011-11-22 @ 09:27:04
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0