.

Billy: "Du håller för blixten" Jag: "Ja men man måste hålla för , det kommer ta jätte lång tid att förklara varför " .Så blev den såhär haha . Men jag gillar inte ljuset på vår kamera så om man håller för brukar det bli bättre , men nu höll jag väl bara för halva typ.. och det var lite väl mörkt ( man kan inte ha utan blixt heller för det blir inte samma effext har jag listat ut ) : ) Så Billy blev med blixt och jag utan .

 

Jag längtar tills mitt hjärta kommer hem så får jag berätta om min dag , känns alltid bättre då ..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mela

Men TACK så fint skrivet av dig, blir helt tårögd :´) Det värmer, är allt jag kan säga.



Och fin bild på er, om än du blev lite mörk haha ;)

2011-11-09 @ 09:06:51
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0