These boots are made for walkin'

För några månader sedan köpte jag ett par boots liknande skor ellervadmannuskakalladedom och jag är väldigt ovan att använda den typen av skor. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska gilla dom eller inte , köpte bara för att jag tyckte dom var okej just då . Kanske får ge dom till mamma om hon gillar dem .

Såhär ser dem ut .. Jag tycker om modellen men inte färgen , dem ser för "rena " ut . hade nog gillat dom mer om dom såg lite slitna ut . Gillar dock detaljerna inuti som är blommor. Tänkte att jag gör det här inlägget för mammas skull så får hon berätta om hon gillar dom så får hon dom av mig , vi har ju samma storlek : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0