4 Oktober 2011

åwh.. Känner att jag håller på bli sjuk , har haft ont i halsen och känns mig allmänt dålig . känner att huvudvärken börjar komma också.. Men så oviktigt att skriva om . Har faktiskt inte mycket att skriva om. Annat än att jag är uttråkad och ska gå och lägga mig snart =) Lägger upp lite musik. Collie Buddz  ♥ Lyssnar på en del gamla låtar men älskar nya låten Replay . Tröttnar aldrig på Colin ..
Sov så gott - Tomorrows another day
åwh.. Känner att jag håller på bli sjuk , har haft ont i halsen och känns mig allmänt dålig . känner att huvudvärken börjar komma också.. Men så oviktigt att skriva om . Har faktiskt inte mycket att skriva om. Annat än att jag är uttråkad och ska gå och lägga mig snart =) Lägger upp lite musik. Collie Buddz  ♥ Lyssnar på en del gamla låtar men älskar nya låten Playback . Tröttnar aldrig på Colin ..



Sov så gott - Tomorrows another day


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0