6 Oktober 2011

Mäh haha..Det är väl inte ofta man behöver gå och tänka " tänkt negativa tankar nu , tänk på någonting jobbigt " . Men det måste man göra när en fullvuxen man med muskler och solglasögon går runt med håliga svarta strumpbyxor och en kort liten snygg 70tals kjol haha .. Det skulle inte vara kul på vem som helst men just han .. Jag gick helt ensam från jobbet och det blev sådär jobbigt för han gick framför mig hela vägen och jag ville bara skratta.. Usch , jag hatar när man inte får skratta .. Jag får sådär på bussen ibland , haha .. men gud jag är ju lite knäpp också :)

Nu måste jag skynda mig och byta om sen ska jag till Cannington tillsammans med Billy - xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0