B - day

Då var man 21 år idag . Det har kroppen visat genom att trycka fram en liten finne på hakan.
Har haft en fin dag och tack till alla som tänkt på mig,  grattat och gett fina presenter ! Blev så förvånad när min chef gav mig en present idag på slutet av dagen. Helt oväntat, gjorde mig glad .

Men nu är jag helt slut för att vara ärlig , har varit vaken sen halv 7 och jobbat hela dagen och sen var vi på middag hemma hos Farfar & maria, som var lamm M. stekt potatis och sås, och tårta givetvis . Så istället för att ta bilen hem så fick Billy hålla i mig och vi rullade ner för gatan : )

Nu blir det sängen och imorgon ska jag jobba igen . Efter det så blir det storhandla inför Lördag ! Då blir det fest !
God natt !


Kommentarer
Postat av: Tanja

Grattis bästa!!!

2011-10-26 @ 19:49:46
Postat av: Anne Marthe

Hehehe, så søt du er! Rullade ned for gatan! Hehehe.. syns jeg ser dere :)

2011-11-02 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0