Corrupt my mind but you can't touch my soul. Humble as a lamb, but like a lion me roar



Ja då var det lördag ännu en gång . Jobbade halvdag och vid 2 tiden åkte jag och Billy iväg till ett tivoli + massor med annat att göra där . Den som jag egentligen skulle åka tillsammans med Ellika till , men hon var tvungen att jobba och det krockade med mina arbetstimmar också . Det är någonting som är i Perth en gång om året och det finns en hel del roligt att göra där ! Det var riktigt mycket folk. Vi var där i kanske 3 -4 timmar och gick runt och tittade, åt lite och jag fyndade ett par jeansshorts .  Frågan är om jag kan ha dem , det visar sig så fort jag prövar dem . Är ledig imorgon och jag har ingen aning om vad man ska hitta på . Jag har i alla fall bestämt mig för att boka en frisörtid även om jag hade sagt till mig själv att aldrig mer gå till en frisör. Men den här verkar faktiskt vara bra , har sett resultat på andra med egna ögon som gjort sitt hår där. Så jag kanske tar en promenad dit imorgon och bokar !

Imorgon lyfter mammas plan från Arlanda iväg till Rhodos , hoppas att hon får det jätte bra där ! Hon ska bo på ett väldigt fint hotell tillsammans med sin vännina . Hon förtjänar bara det bästa !

Nu börjar jag bli väldigt trött .. Imorgon ska jag sova ut    ♥

Hörs snart :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0