11 oktober 2011

Fan vad jag har ont i mina ben idag. Sov bara i kanske två timmar i natt och har jobbat hela dagen !  Men tog en liten powerpaus ute i solen och lyssnade på musik . förstår inte att jag inte är tröttare faktiskt .. Kunde inte somna innan klockan 5 i natt ..

Tisdag idag! Räknar ner dagarna tills jag ska fixa mitt hår : ) mmhehe

Min drömhårfärg ser ungefär ut såhär som bilderna under. Drömmer mig bort till platsen där mina frisörer kan fixa mitt hår precis som jag vill ha det. Varför har jag alltid sån otur ? Men jag har inte tappat hoppet än , den som jag ska till på Lördag verkar vara bra .


 

Nu ska jag duscha och slänga in en tvätt sen ska jag blunda ögat ,'

 

God natt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tror det kommer att bli väldigt fint! Men du är redan finast ! <3

2011-10-11 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0