12 oktober 2011

Hemma efter en dag på jobbet , som vanligt.... funderar på om jag ska städa huset fint och tända ljus och överraska Billy lite. Båda vi jobbar nästan hela tiden så ingen av oss orkar städa. Det ligger kläder på köksbordet,  sminksaker i soffan och tomma toarullar på vardagsrumsgolvet . då kan man ju kanske föreställa sig hur det ser ut hemma hos oss. JA! nu blev jag riktigt städsugen ! Får skynda mig nu och storstäda medan jag fortfarande är på humör.



2 timme senare... Och jag har inte städat ett dugg . Tror inte jag är hustrumaterial, men maten är i alla fall färdig och står och väntar : ) Jag hittade däremot lite gamla bilder som jag inte sett på väldigt länge under tiden jag städade. Älskar att se på gamla bilder, ska snart framkalla en helt bunt , både gamla och nya ! men väntar tills vi kommer hem igen .

 

Sista April 2007 hemma hos Linda . De var tider de . Nykär i min Billy och allting var superbt.. vilket ord... : P Nu blir det makaroner med korv efter Billys önskan .. Han borde var hemma om exakt 11 min : )

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0