Stranden

Idag har jag haft en lång sovmorgon, sov så gott i vår säng ! Efter att ha sovit ut, vaknat och fixat mig så åkte jag och Billy till en strand , minns inte vad det hette där vart vi var men det var väldigt fint . Vi köpte med oss lite mat och satte oss med utsikt över havet , matade fiskmåsarna med lite pizza.. Dom är lite fula, låtsas som att dem inte bryr sig alls. Tittar ner i marken , tittar runt, kliar sig i huvudet med foten och tittar lite på en emellanåt.. så vi gav dem lite pizza eftersom dom var så jädrans hungriga, sen jagade vi iväg dem .

Jag gjorde om min design lite här på bloggen, behövde någonting nytt kände jag :)
Förövrigt så blev inte mitt hår så bra hos frisören , jag måste gå dit imorgon och fråga om dom kan fixa det . Själva färgen är helt okej men hon färgade översta lagret mörkt , vilket jag inte riktigt förstår varför. hmm ..

Nu ska jag sova . Imorgon ska jag åka till stan och kika lite och träffa en tjej som heter Line.
God natt sov så gott  !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0