Ouch

Ouch , har ont i mina fötter efter en dag inne i stan . Träffade ju Line, en svensk tjej som bara varit här i en månad. Vi gick runt och tittade i lite olika butiker och senare stannade vi och köpte kaffe på ett café mitt i Perth . Jag har fastnat för hasselnötslatte faktiskt . Det var kul att träffa henne , få prata lite svenska emellanåt.. :)

Jag fick med mig ett fint örhänge hem och ett armband och så köpte jag en tröja bara för ombyte för det blev lite varmt i det jag hade på mig . Nu vilar jag mina fötter en stund , sen ska vi ut och äta middag alldeles strax .

Juste! Gick till frisören och förklarade att det inte blev riktigt som jag hade tänkt mig (jag visade ju en bild innan dem började ) Men hon tyckte att jag hade ändrat mig så att jag antagligen skulle få betala lite igen . Så jag blev väldigt sur när jag gick därifrån , eftersom jag betalade ganska mycket pengar och jag har verkligen inte ändrat mig. Men sen ringde hon mig precis efter att jag hade gått och hon tyckte att jag skulle vänta lite med att färga igen, kanske 2 -3 veckor och att jag antagligen inte kommer behöva betala ändå . Tycker att man har rätt att få det fixat , om det inte är som man förklarade från början . men sen är det väl lätt hänt att man blir missförstådd .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0