Shuuu mannen

Idag har jag varit ledig och inte gjort mycket alls annat än lyssnat på musik och pratat med familjen över webcam, vilket var kul . Har inte gjort det på länge eftersom camen inte har fungerat . Saknar min familj. Melissa och Bella mycket . Dem har blivit så stora!

Klockan är 2 på natten så jag ska lägga mig brevid Billy och sova . Kameran har varit på laddning hela dagen så imorgon kommer det upp nya bilder här !



En Bild från i vintras i vårt hus i Dokka , med min Leon . Han har blivit pappa till små leonvalpar för inte så länge sedan .

Hörs snart , God natt !

Kommentarer
Postat av: Gerd

Hej!

fin bild - oj vad lika de är Sooty och Leon - vi pratade om det idag när vi givk elljusspåret i Vänge.Ha en jättebra dag!

Kram

2011-10-23 @ 07:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0