Storhandling

Storhandlat! Har handlat massor med gott inför på Lördag nu.
Min tanke till middagen för vegetarianerna är rostad sötpotatis/grönsaker & couscoussallad tillsammans med fetaostfylld champinjon gratinerad i ugnen, och till oss som äter kött blir det någonting av biff (men har inte listat ut riktigt än vad det ska bli) tillsammans med sallad och massa småplock vid sidan av allt. Jag blev mest insatt i vegetariska rätten konstigt nog. Kommer bli suveränt sörrni  :)

Shit vad roligt det kommer bli på lördag! Vi kommer att bli 7 st tjejer här hemma hos mig och förfesta sedan drar vi vidare ut i Perth någonstans . Jag ber bara till gudarna att min finne har försvunnit tills dess, annars är jag redo att skjuta mig själv lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0