Bloody Monday

Gthrhrh.. Börjar bli riktigt trött på vår dator nu . Kan inte lyssna på musik , ladda upp bilder eller se på bilder.. Hela internet är jätte segt . dö.. känner jag , bara dö .

Men ska försöka att skriva här ändå även om det kanske tar en timme att publicera..
Jag är ledig idag och har varit riktigt oduktig och bara suttit vid datorn, spelat GTA och ätit lite lunch, som fick bli pizzarester från igår.  Men ingenting går upp mot pizzorna i sverige , Ramsta pizza är bäst. Inte för att jag tycker om pizza så mycket egentligen. Tog en liten siesta på dagen också, det finns nog ingen som skulle göra så på en solig dag, fy fy skäms på mig men alla jobbar och jag har tråkigt, mitt bankkort funkar inte annars hade jag kunnat åka till stan eller gått till något cafe och tagit en latte i min ensamhet.. men icke .

Nu ska jag fortsätta planera min födelsedag =) fyller ju bara 21 en gång .

Ha en fin Måndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0