9 oktober 2011

Idag sov jag ända till halv 12! Vi åkte iväg och åt lunch på sizzler där man kan äta buffé och Billy åt 1 nacho tallrik, 2 tallrikar med sallad 1 med huvudrätt och 2 omgångar efterrätt .. Haha :-) hur får man ner så mycket i magen . Sen har vi städat här hemma och jag har diskat hela högen med disk. Känns så bra när jag har det gjort .. Ni skulle se hur vårt hus ser ut ibland . eller ja , mesta av tiden ..

Nu är mamma förmodligen i Grekland , hon åkte tidigt imorse . Hoppas hon får det jätte bra :-) Jag blir också lite sugen att åka till Grekland faktiskt , Billy och jag har åkt nästan varje sommar .. Men antagligen så kommer vi att resa lite påvägen hem till Sverige. Vi har tittat på bland annat resor till Nya zeeland och även Los angeles , London och lite annat. Man kan köpa ett paket med olika länder . Det skulle vara så kul att åka till Usa , Har velat åka dit länge nu , speciellt till N.Y . Linda är i Usa nu och hon verkar ha det bra .

Vi har fortfarande problem med vårt internet som går jätte segt och just nu sitter jag på chatten med telstra kundservice och dem verkar ha personal som sitter i indien , och när man ringer till deras kundservice så hjälper dem inte speciellt mycket .. Varför har ett miljonföretag anställda i Indien som inte kan bra engelska ?
hmm....

 

Hemma hos Emelie för ett par år sedan , jag vet att jag alltid säger att tiden går så fort . men den gör verkligen det ! Det här känns som igår .. Saknar Emelie ., Kan fortfarande inte förstå att hon tryckt ur sig en liten son .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0