Vinkväll och piano

Vi har haft lite problem med internet & jag har knappt kunnat öppna min mail på flera dagar nu. Min dator är en jäkla skithög också - Skulle önska mig en ny dator, men hade tänkt och köpa det när vi kommer hem till Sverige . Den här har faktiskt inte tagits hand om bra, den har varit med på alla möjliga resor och flugit i golvet och fått fel sladdar i sig så batteriet är helt förstört . Ibland låter den som en traktor också..

Igår kväll kom Ellika hem till oss och vi satt och tittade på film och lite utav solsidan (förresten så längtar jag tills säsong 3 kommer ut) Älskar solsidan! Skrattar alltid så magen gör ont.  Vi satt och pratade och drack lite vin och hade trevligt , Ellika är en fin tjej hon . Gud så jag babblade på . Jag blir sådär ibland , en babbelkvarn som bara pratar oavbrutet.. Vi pratade om alltifrån jordens undergång till Indianstammar , Aboriginals , Bali och lite deep stuff .. haha : ) Och jag hann väl berätta hela min livsgång från födsel. Trevligt var det i alla fall .

Jag har en ny sak på gång som jag är jätte exalterad och glad över .. Jag har sedan jag var liten velat börja spela piano . Jag tycker det är så vackert och jag satt och alltid och lyssnade med stora ögon när någon kunde spela piano fint. Jag har alltid tyckt att det är vackert på något sätt . - Nu har jag en lapp precis framför mig med ett nummer till en pianolärare som ska vara jätte bra och om planerna går som jag vill kommer jag att göra det snart !åh det bara kliar i fingertopparna.

Imorgon och Måndag är jag ledig. På Måndag ska jag antagligen träffa Ellika igen och åka till någon tivoli/marknad/mat grej som bara händer en gång om året , beroende på om hon jobbar ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0