I wish I knew ..

Såhär är det.. Jag vill vara mig nu . Vill sluta försöka se världen från andras ögon . Jag vill vara mig själv utan att bry mig om vad andra ska tycka och tänka . Varenda ord, varenda mening ska vara perfekt , varför är det så viktigt . Varför försöker jag vara perfekt , jag är inte det. Jag har hamnat på ett ställe där jag inte kan slappna av för jag tänker och tänker , perfektion .. men det går inte -
att göra alla nöjda . Jag vill känna mig fri nu. Jag vill släppa alla tankar om gårdagen , och alla tankar om framtiden - Jag vill leva , jag vill va glad . Allting slukar mig , snart finns inget kvar av mig.
Jag är trött på alla tankar som ständigt jagar mig, som gör mig knäpp.
såhärär det..
Jag vill vara mig själv nu . Jag vill sluta försöka se världen från andras ögon . Jag vill vara mig själv utan att bry mig om vad andra ska tycka och tänka . Varenda ord varenda mening ska vara perfekt , varför är det så viktigt för mig . Varför försöker jag vara perfekt , jag är inte .. Jag hamnat på en plats där jag inte kan slappna av för jag tänker och tänker , perfektion .. men det går inte -
att göra alla nöjda .
Jag vill jag vill jag vill - känna mig fri ,
Jag vill släppa alla tankar om gårdagen , och alla tankar om framtiden -
Jag vill leva ,
jag vill vara glad -
jag vill va så .. och så , si , så .. Vad är det för fel på mig ?


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag förstår.<3

2011-11-29 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0