2 september 2011

Igår hade jag största bråket jag haft med någon . Jag har aldrig någonsin hamnat i sån konflikt med en annan människa som jag gjorde . De finns bara en enda person som har fått mig att höja rösten sådär och fått mig att skrika medan andra människor suttit och sett på. Jag har nog aldrig varit så arg och jag har nog aldrig skakat så mycket av ilska. Bara en enda person , Jag kanske borde tacka henne för att jag varje dag blir en starkare människa. Det låter kanske konstigt att jag säger att jag blir en starkare människa utav det men jag har lärt mig att det är viktigt att försvara sig själv för annars kommer man att möta människor som trampar på en och uttnyttjar ens snällhet, för jag har inte varit annat än snäll mot henne och haft massvis med tålamod. Jag har insett att alla människor inte är så godhjärtade som jag gärna vill tro. Det är inte roligt att bråka och hamna i de här situationerna och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera dem. Jag kände igår hur jag blev mer och mer arg och hon nådde till slut min gräns. Jag bara undrar vad jag har gjort henne som får henne att hela tiden vara på mig och jag vet inte vad jag ska göra längre, försöker att bara släppa det men det stannar hos mig. Jag trodde aldrig att jag skulle bråka med en annan tjej såhär som jag har gjort. Hmm... Blir så arg ! Men samtidigt finner jag styrka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0