25 september 2011

Nu har det gått sådär många dagar igen sen jag skrev här. Tiden går verkligen fort tycker jag, 1 dag blir till en vecka och 1 vecka blir till 2, utan att man ens hinner blinka . Jag har mest jobbat och mått bra , trivs bra på jobbet än så länge . Jag älskar att få vara kreativ. Dessutom blir jag extra glad när man får positiv feedback från kunderna =) 

Jag kan inte ens förstå att tiden går så fort, en dag kan kännas som igår men nu när man står här så har saker blivit så annorlunda. Min barndomsvän har blivit mamma och allting har förändrats . Ibland önskar jag att vissa saker var som förr. Jag har en tendens att bli nostalgisk emellanåt ...

Idag jobbade jag och slutade lite tidigare & tänkte yay nu kan jag gå hem och ta det lugnt men så kom jag på att jag inte hade med mig nycklarna till jobbet och Billy var självklart inte hemma när jag kom fram. Så jag fick sitta utanför vår dörr i två timmar och vänta på honom, till slut somnade jag där utanför och om någon såg mig så skäms jag .. haha . Det där med att vänta utanför dörren har jag gjort 100 gånger förut speciellt hemma hos mamma , jag har nog aldrig kunnat ta hand om ett par nycklar . Jag har blivit van med att vänta så 1-2 timmar går ganska fort för mig .

Jag har lust att köpa en ny mobil faktiskt för min gamla som jag fått av pappa har blivit dålig och skärmen börjar helt plötsligt lysa vitt ibland och då måste man stänga av och sätta på den igen för att den ska fungera. Ibland ringer den av sig själv också, hmm.. annars har den varit bra fram tills nu . Vilken mobil ska man köpa ? Jag är sugen på att köpa en blackberry kanske .. ska leeeta nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0