Tattoos black and White ,

Å nu har jag fått sånt där sug att göra en tatuering igen . Jag har ju redan en på min handled som jag gjorde för kanske 2 år sedan , men som behöver fyllas i . Jag vill bara ha en liten tatuering , ingenting stort .. Men om jag gör en till så kommer jag att fundera på det länge innan dess.

Det här är min lilla tatuering som jag har på vänster handled . Jag är svag för tatueringar med text speciellt. Den står för mitt namn- NV-, som min mamma tecknade . För mig är den speciell då jag gjorde den under en period jag inte mådde bra och den gav mig ny energi ! Och jag har förevigt min mammas teckning på min handled . Den är för mig, som gav mig styrka : ) När jag tog den där bilden så hade jag bara Wcamen och var tvungen att hålla handen upp sådär vilket gjorde att tatuering ser sne ut , men den sitter i mitten . Men en dålig bild egentligen ... Min lilla fjutt tatuering . Vill ha en till !

Nej nu ska jag soova , får tänka lite på tatueringar.Det blåser och regnar ute .. så kommer att sova gott inatt =) Sov gott !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0