6 september 2011

Dem här dagarna har jag och Billy bara legat i sängen och tittat på Family guy , Nu blåser vi Sverige .. filmer.. spelat. :D Billy har iof. varit sjuk , men jag har ingenting att skylla på . Men jag tycker att det har varit skönt . Vaknade upp med huvudvärk och mådde illa idag men annars har jag mått utmärkt , sova ut och inte göra någonting har varit helt okey. Gick och hämtade min lön idag och ena mannen sa att jag ser sjuk ut . haha , joo.. visst, jag har bara gått upp några kilon och blivit likblek .

Jag har fått Billy att vilja gå på teater med mig så ikväll ska vi åka och kika vad som finns. Jag gick på teater med dramagruppen i högstadiet och tyckte att det var kul , sen gick jag och Billy på teater för några år sedan i kulturhuset i Stockholm , och utan att veta så mycket så valde vi en riktigt dålig och långtråkig så efter det ville billy aldrig gå igen =) Men nu har jag övertalat honom att vi ska göra det igen ! Jag gillar att vara inne i dem där stora lokalerna , det är en speciell känsla ! Mys mys mys .. Det blir kul !


Singapore Airport , vårt sista stopp innan Australien .

Kommentarer
Postat av: Gerd

Kul att ni går på teater - det gjorde jag då och då som student - sedan har det inte blivit av.

Vikten kan man ju göra ngt åt - det har du ju gjort tidigare. Det gäller bara att bestämma sig :). Låt det inte bli för många kilon - då blir det jobbigare - talar om egen erfarenhet.Kram

2011-09-08 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0