Vad hände ?

Vad hände med söta Nathalie , mitt ansikte . haha . Tittade igenom gamla bilder och jag ser så annorlunda ut , Känner mig helt annorlunda nu för tiden . Så klart att man förändras med tiden men jag känner mig som en helt annan människa om dagarna . Varför tar jag inte hand om mig själv bättre , har så svårt att tänka på vad jag äter . Jag orkar inte ta mig i kragen och gå ut och springa , önskar att jag hade mer självdiciplin . Förut var jag nöjd , jag var ung och dum men jag var nöjd med ,

 

Allt .

saker var inte så komplicerade .

Nu känner jag mig som en gammal kråka .

 

 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Du är jättevacker!!

2011-11-29 @ 14:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0